dinsdag 1 juli 2008

Eredivisie Ameland

De eredivisietour was op 28-29 juni beland op het eiland Ameland.
Ik speelde als gelegendheidsduo met Pamela Domselaar. Omdat ik eigenlijk een weekend vrij had gepland tijdens Ameland vroeg Pamela in Groningen of ik misschien dat weekend met haar wilde spelen. Ik vond het een leuk idee en zo zat ik op 28 juni na mn laatste tentamen van dit jaar in de auto onderweg naar Ameland.
Zaterdag speelden we met windkracht 5/6 de eerste wedstrijd. Het was een beetje wennen aan elkaar maar Pamela vertelde mij dat ze graag veel wilde leren en dat ik haar veel aanwijzingen kon geven.. heerlijk! Zo kon ik het windspelletje makkelijk overbrengen en wisten we de eerste wedstrijd lekker te winnen. De tweede wedtrijd ging helaas verloren waardoor we in de losersbracket kwamen. We herstelden ons goed en wisten de opvolgende 3 wedstrijden te winnen waardoor we door mochten naar zondag. We waren sowieso al 5e.
Op zondag waren we redelijk uitgeput na de lange dag op zaterdag. We waren wel heel gezellig met 20 man uit eten geweest en hadden ook nog een dansje gewaagt in de feesttent. Dit moest ik wel voelen op zondag morgen.. haha

Toch wisten we de wedstrijd te winnen om in de halve finale te komen. In de halve finale kwamen we Remmers/van Gestel tegen zij hadden geen dansje gedaan in de feesttent en waren erg fit. Ze wonnen de eerste set dus redelijk makkelijk. De tweede set hadden Pamela en ik een verrassing in petto we gingen in de technische time-out meedansen met de Milner dance girls. Dat was echt lachen en het publiek kon het ook wel waarderen. Wij hoopten hiermee Remmers/ van Gestel van de kaart te brengen, even lukte dit maar helaas na een voorsprong van 18-14 kwamen ze toch langs zij en wonnen zij ook de tweede set. Helaas geen finale maar wel een leuke ervaring rijker. De wedstrijd voor plaats 3/4 wisten wij nog wel met 2-1 te winnen.

Hierdoor dus een mooie 3e plaats voor een gezellig gelegenheidsduo!!

Geen opmerkingen: