maandag 23 juni 2008

Eredivisie Eindhoven

In Eindhoven speelde ik mijn laatste toernooi met Ilke. We speelden de eerste pot wisselend maar wisten te winnen. De tweede wedstrijd speelden we tegen Van Iersel/Wiltens. Dit was een spannende wedstrijd en ik speelde heel lekker. Jammer dat we 2x aan het einde van de set net te kort kwamen we verloren met 21-18 en 21-19. Om door naar de eerste 8 te mogen speelden we nog een wedstrijd die we wonnen.
Op zondag moesten we om 9uur aantreden tegen Meppelink/Stiekema. Het was een vermoeiende wedtsrijd en ik had het gevoel dat we heel hard moesten werken voor onze puntjes. Uiteindelijk wonnen we deze wedstrijd wel met 2-1. Nu waren we sowieso weer 5e/6e.
Om een plekje in de halve finale te bemachtigen moesten we weer tegen Remmers/Van Gestel. Deze wedstrijd was een ware triller. De eerste set trokken we nipt aan het korste eind en verloren met 26-24. In de tweede set waren er ook genoeg mooie rally's maar helaas aan het einde van de set trokken we weer aan het kortste eind en verloren met 21-19. Ik had ondanks het verlies een lekker gevoel aan deze wedtrijd over gehouden.
Volgende week speel ik een eredivisie toernooi in Ameland met Pamela Domselaar. Hierna ga ik een aantal toernooien met Jantine van der Vlist spelen.

Geen opmerkingen: