maandag 28 juli 2008

3e Eredivisie Scheveningen

Afgelopen weekend heb ik mogelijk mijn laatste eredivisie toernooi gespeeld in Scheveningen.
Ik speelde het toernooi met Jantine. Omdat de topteams goed presteerde in Gstaat(world tour) en dus niet in de eredivisie mee konden doen stonden Jantine en ik 2e geplaatst.
Tot de halve finale ging alles erg makkelijk en wisten we 3 potten op rij te winnen. In de halve finale speelden we niet heel vrij en te stram. Toch stonden we, na verlies in de eerste set, in de tweede set met 6 punten voor. Helaas aan het einde van de set kwam de stress een beetje te voorschijn waardoor de side out niet meer werd gemaakt. Erg jammer want we hadden echt kansen op een plek in de finale. Dit was een zure appel.
Voor de strijd van plek 3/4 wonnen we dik met 2-0 van Boerhave/ 't Hart. De zure appel kreeg met de bronze plak dus nog wel een zoet randje!:)

Jantine gaat nu op vakantie. Ik ga misschien het toernooi van vrouwenpolder nog spelen met mijn oude maatje Ilke Meertens. Dit hangt af of zij al terug is in Nederland van een internationaal toernooi. Jullie horen later meer..

Geen opmerkingen: